Retur og angrerett

Nyta følger Norsk lov om 14 dagers angrerett.

Om du skulle angre på kjøpet ditt, send en e-post til support@nyta.no så fort du kan, så kan det hende vi kan fange opp din ordre før den sendes ut.

Om du har mottatt varen, send oss en e-post så vi kan registrere din retur.

Ved returnering skal varen være ubrukt og i original emballasje. Husk å merke pakken tydelig med ditt navn og ordrenummer.
Kjøper betaler fraktkostnader i forbindelse med retur av varer.

Så snart vi mottar varene, refunderer vi pengene dine.

Bemerk at erfaring sier at retur av varer kan ta betydelig lengre tid enn forsendelsen ut til kunden. Kontakt oss igjen hvis du er redd for at vi ikke har mottatt eller registrert din retur.

Returadresse:

Nyta
Neset 2
3626 Rollag

Jeg vil reklamere på en vare – hvordan gjør jeg det?

Skulle du finne feil på et produkt du har mottatt av oss kan du kontakte kundeservice support@nyta.no eller telefon 45 66 41 73 (kl 10-14 hverdager).